15-09-2009

Kände mig mycket duktig som for och tränade pump kl 12.00 idag, jag kände att jag var tvungen att köpa ett tränings kort och extra kul blir det ju när det är många av sina kompisar som är där och tränar med så man kan peppa varandra. Sedan var jag och Julia extra flitiga som tog en promenad efteråt.
Så nu har jag bokat flera pass fram över i veckan med.

kom nu precis hem har varit med Yeganeh var extremt trevligt att träffa denna flicka igen efter ett sånt långt tag och nu ska vi se till att det inte blir så länge till nästa gång igen.

Känner mig faktiskt helt slut just nu men kan ju bero på att jag inte somnade fören vid halv fem tiden i natt och steg upp ganska tidigt i morse. Så en tidigare kväll blir det i dag när jag ska på träning åter igen klockan 12.00 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0