14-09-2009

Ibland önskar jag bara att jag var flickan i guldbyxorna, man stoppar bara ner handen i fickan och woops där var det några tusen lappar. Är så grymt sugen på att fara till stockholm 2-4 oktober men det kommer gå så grymt mycket pengar känns det som och jag måste ha råd att fara till Norge igen med.
Plus att jag ska till övik nästa helg och där kommer pengarna bara flyga i väg. Nej jag tror jag måste stanna hemma denna gång även fast jag inte vill det.

Det ska bli skit kul imorgon då ska jag och Yeganeh änteligen styra upp något, Jag undrar om studenten var den senaste gången jag såg den bitchen så vi har en hel sommar och lite till att prata om och ta igen!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Dra med mig till Norge, Emma! Jag vill ha mig ett jävla jobb men får fan inget, har sökt ganska mycket men inget napp:( Nu vill jag åka dit och söka, känns som om de skulle gå snäppet lättare.

2009-09-16 @ 12:23:10
URL: http://lisahunesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0