13-09-2009

Sliten är man sedan går dagen, hela kvällen var verkligen sjukt skojig. För festen hemma hos mig blev riktigt lyckad sedan utgången på balzac var också riktigt lyckan tror att alla hade det lika kul som jag i går. Något som absolut måste göras om.

Idag ha jag varit förbi stan en kort sväng sedan har jag varit hos Linda och bara tagit det lugnt och pratat lite gossip. Nu blir det att bara att inte röra ett fingar ska slå på O.C och se det till mina vänner har slutat jobbet sedan ska vi gå ut på en promenad. Ska nog även boka flygbiljett till stockholm i kväll till början av oktober då det är kriteriet. Nu orkar jag tyvär inte skriva så mycket mer, ha det bra xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0