12-09-2009

Nu har jag precis gjort mig klar för en ute kväll med några kompisar, festen kommer tydligen att börja hemma hos mig sedan drar vi in till stan. Det här blir nog uppvärmingen inför nästa helg då jag och Julia ska köra ner till Ö-vik och och vara där under helgen vi ska hälsa på killarna som vi träffade i sommras på Pdol, vi ska bo på hotell och Parta som aldrig förr. Är verkligen rå peppad!

Idag har jag varit på stan med Julia och Jennifer blev också så att saldot på kontot minskade sitt värde.
Det blev nämligen en Kavaj,leggenigs två par tröjor och ett linne och jag som bara skulle på stan och ta en kaffe med tjejerna men det kan inte hjälpas ibland blir det bara så här för mig.

Så här ser jag ut nu när jag ska ge mig ut och där har ni en bild också på mitt nya blonda jag.
xoxo.



Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad fin du är emma, saknar dig bitch hör av dig nån gång, muuuuch love!

2009-09-13 @ 21:07:54
URL: http://yeganehrashidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0