Svininfulensan..

Jag ligger i sängen och kurerar mig och fösöker få i mig allt för att jag ska bli frisk, mitt nattduksbord ser ut som rena apoteket. Har haft ganska hög feber i natt och har i princip ingen röst kvar efter allt hostande. Läkaren tror att det rör sig om svininfulensan vilket känns precis som en vanlig infulensa. Men kan inte heller säga med säkerhet att det är svininfulensan efterom jag inte har testat mig för det. Det hela började redan i söndags och det är tisdag och jag börjar känna att det går åt det riktiga hållet.
Tycker att alla skrämer upp sig så mycket när dom hör om svininfulensan men om det nu är det jag har så kan jag då inte säga att jag känner någon större oro. Det är som en vanlig infulensa så ni kan lugna ner er ni som känner ett stort oro. Tycker alla har gjort en sådan stor sak av det. ( klart det kan vara farligt om man är i någon av riskgrupperna, vilket jag också är i.) Men med mig känner jag att det inte är någon fara iaf villket känns mycket skönt. Nu ska jag bädda ner mig igen ordentligt och ta fram och läsa en bok.
tjaoo!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0