sjukling som man är..

Sedan i går har jag bara mått sjukt dåligt då jag först och främst bara trodde att min kropp var helt uttorkad från kvällen innan och att jag bara har fått en otroligt irriterande hosta. Senare på kvällen begav jag mig ut för att um gås med mina vänner när kl var ca halv 11 var jag helt slutkörd så jag begav mig genaste hemåt med siktet att jag skulle lägga mig direkt i sängen. Var verkligen hur trött som hellst hade verkligen feber känslan hade ont i kroppen och gruvade mig för varje gång jag skulle få ett hostanfall för det gör så ont... det ända jag tänkte hej jag har fått svininfulensan vilket mamma trodde också ett tag men jag förnekade det högt men tänkte att hon har rätt. Jag vägrara helt enkelt att vara sjuk.
När jag vaknade imorse så mådde jag iaf bättre än i går så ingen svininfulensa är det nog inte var nog en blanding av bakis och sjukis, tack gode gud!!
Men sliten av allt hostande är jag så nu ska jag nog ta mig en liten vilostund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0