Kingkväll

Oj oj idag mår man inte så där jätte bra. Kvällen i går blev rätt galen må jag säga men gud vad kul jag hade ändå. Det blev iaf att vi drog ut på balzac det var de magkänslan sa kändes bäst och king blev det ju också! Idag har jag, Lisa, Hälle och Karin varit på cykel jakt innan vi drog på träning jag hade tydligen dumpat min cykel någonstans mellan förfesten och stan men vart hade jag ingen aning om och Karin hade inte en blekaste aning vart hon heller gjort av sin cykel då hon viste att hon hade cyklat till stan men en sak som hon inte viste var att hon provade ta med sig sin cykel in på balzac som sin partner men som tur var så hade vi den hela Hälle som hade koll på vart våra fordon ägde hus. Ja som sagt träning dagen efter var inte heller någon större höjdare. En timmes core blev mer en vila på en yoga matta.
En king kväll kan man lugnt säga att det blev ska snart göras om igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0