Inge annat än fredag..

Vaknade nästan halv 12 då det var bara att stiga upp och tra på sig träningskläderna eftersom jag hade bokat ett träningspass som började kl 12.00 (pump). Det är är alltid lika jobbigt att stiga upp till dom där morogn passen men när man väl har tagit sig igenom det så finns det inge härligare, man får som en helt ny energi.
For sedan hem en sväng för att få i mig någon lunch och sedan göra sig klar för en lite sväng på stan med Julia.
Hittade en klänning som nog blir att jag har i kväll, Ja justia jag ska ut med Julia och Jennifer och äta sedan blir det nog utgång någonstans med. Det var inte alls mina planer för kvällen egentligen skulle bara hänga och ha fredags mys men nix ändrade planer som säkert blir lika bra.. nu ska jag in i duschen och brja göra mig klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0