extension

Igår fick jag änteligen mitt hår hem skickat. Gud det där låter bara så sjukt men om man tänker efter så är det nästan mer en femtio procent i ens vänkrets som har det i dagens läge vilket ingen hade nästan för bara några år sedan. Men iaf jag var jätte orolig på att färgen skulle bli hel galet men den blev nästan perfekt skulle jag villja säga. Det som gick mindre bra var att jag råkade beställa alldeles för långt, det gick allts nästan ner till rumpan så att jag kunde sitta på det. Så eftersom jag inte orkade skicka tillbaka det och byta så tog jag saxen själv och klippte till det.
Sidan jag beställde i från heter http://www.tajmahal.se/ men är du i stockholm så besök affären i stället den är mycket bättre eftersom den har ett större utbud.


(Tyvär en urusle bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0