Ett vanligt inlägg bara..

Nu har jag inte tränat på snart över en och en halv vecka pga att jag har varit sjuk och hostan fortfarande sitter kvar. När ska jag få börja om igen egentligen jag saknar ju träningen. Jag hoppas det bara dröjer någon dag till sen får jag dra på mig träningskläderna och sedan köra igång som vanligt igen.

Som ni kanskse vet så har jag ju jobbat på ett äldreboende i sommar sedan står jag med på vikarie listan nu men det blir då inte alls mycket jobb man får där i från som den här månaden har jag jobbat endast en dag och idag fick jag helt plötsligt ett brev där det står att dom som jobbar inom vården ska på utbildning sedan tid och datum. Sedan står det i princip inge mer. Något som jag inte hade en ingen aning om att jag skulle på och varför ska jag dit jag får ju aldrig jobba?
Någon mer som känner igen detta och är också kallad på denna utbildnings dag? För jag blev ganska förvånad att jag skulle på något liknande.

Igår beställde jag även löshår är så jävla less på det korta håret nu. Så jag hoppas att dom är snabba på att skicka det så att jag redan har det imorgon kanske. Var som sagt tvungen att beställa nytt eftersom man är blond nu för tiden och inte rödhårig. Så jag hoppas färgen blir bra som jag valde.
Nu ni ska jag nog fixa till mig lite har typ slappat hela dagen, ska väll ge mig ut en sväng senare för att träffa Julia, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir nog bra vilket som.
Ja justia.. ni har väll inte glömt att det är tisdag och det är i dag dom alla bra programen kommer ut som ett nytt avsnitt av andra avenyn, one tree hill och gossip girl. Hörs sen puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0