disney kväll

Kom precis hem från Emma då vi tjejer har haft disney kväll. Vi har pratat om det så många gånger nu om hur alla dom där disney filmerna är så bra att man alltid tittade på dom när man var liten så varför inte se dom någon kväll? I kväll var denna kväll, vi tittade igenom tre filmer kanske, vet inte säkert jag var inte så insatt tycker dock inte att dom var så bra som dom var för 10 år sedan så jag blev nästan lite besviken... Kanske man ska lämna det och komma ihåg dom som man en gång gjorde.

En annan film kväll som vi hade var för några veckor sedan var när vi såg filmen Dumpa honom, då talade även Annis om att hon hade läst boken som filmen var baserad på och den lät som en bok som jag skulle tycka var rolig att läsa eftersom jag inte är någon bokslukare så i dag hade Annis med sig boken så att jag kan få låna den så nu hade jag tänkt bädda ner mig i sängen med boken i högsta hugg.. god natt!!


Kommentarer
Postat av: Linda

den är klockren gumman!! du kommer gilla den ;)

2009-10-15 @ 11:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0