Blogginlägg

Har känslan av att jag har varit dålig på att blogga dom senaste dagarna!
Men det är inte kul att skriva om det ska måsta stå samma sak varje gång.
Men dom senaste dagarna har som handlat om träning varit med tjejerna och ett omvänt dygn, Jag är upp till cirka klockan 04.30 varje natt och då sover jag till klockan 14.00 på dagarna villket jag försöker göra en ändring på nu men är inte det lättaste.

Idag blev det en prommis med Alex en fika på waynes med Julia.
Under fikat så sägs bland annat detta:

"Julia tittar ut genom fönstret
 - Där är expert killen herregud ,herregud han kommer hit, Asså nej! Jag som är jätte risig idag ju.
- Men snälla julia har du någonsin pratat med han?
- JA det har jag! Jag har faktiskt köpt en mobil av han!."

Tyckte det var lite roligt faktiskt förlåt Julia jag var tvungen att dela med mig detta..
Sedan blev det en sväng på stan efter det 45 minuters core träning på aerobicsstudion sedan blev det idol tittande med Lisa och Hälle. Det må jag säga vara en snabb resume om dagens händelser. Nu blir det att snart kolla in vilka som går vidare i idol jag gissar på att det kommer bli Tove och Karolina.



Fortsatt trevlig kväll på er xoxo


Kommentarer
Postat av: ÖöÖhman

hahah så söt jullis

2009-10-04 @ 13:32:08
URL: http://pallabralla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0