uppdatering

"Utbildningen" gick bra var inte jobbigt alls och tiden gick fort så det var lugna puckar. Sedan träffade jag Julia och vi åt lunch på balzac första gången jag faktiskt var där och åt mat även första gången jag var där överhuvudtaget på dagen annasr är man ju bara där när det är utgång. Men god mat hade dom. Känne mig lite trätt så jag funderar på att lägga mig och vila i en halv timme innan man skka fara i väg och jobba. Sedan blir det tjej mys hela kvällen och natten lång. Vi hörs i morogn bloggen! tjaoo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vad får dig att tro att det finns nån han? ;P

de gör de inte eller? ;)

2009-11-12 @ 17:45:08
Postat av: sabina

Hej, skulle du kunna göra mig en liten tjänst?



Klicka på länken och vänta tills Mariettes blogg kommer fram. Några sekunder av er tid, som hjälper mig och min kompis otroligt mycket. Klicka gärna en gång per dag till söndag!

Vi är evigt tacksamma till er som hjälper oss att försöka vinna.



http://www.fameboost.com/?l1=external&l2=facebook&p=12337209

2009-11-13 @ 12:46:21
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0