typiskt!!

Jag ska aldrig mer säga att jag inte trpr på fredag den 13e. Jag körde i väg för att hämta hälle före träningen. Vi är redan sena ute när vi kommer fram och jag har dessutom inte ens bytt om. Under hela bilkörningen så piper bilen och man håller nästan på att få tinitus, försöker med allt men ljudet försvinner inte. När vi är framme och jag har parkerat bilen så hoppar vi ut och jag öppnar bakdörren för att ta ut träningskläderna. Jag smäller igen dörren men det tar stopp och den går inte att stänga och provar igen och det händer samma sak igen jag tänkte fan i tusan är det här jag har inte tid med detta men jag kan inte heller låta bildörren vara öppen mitt i stan i en timme. Vi fixar och trixar med det mesta men inget går och tiden har flygit i väg. Vi har allså missat en bra början av träningspasset. Så det är bara att köra hem. Men hur kan vi köra hem med en dörr som inte går att stänga? Så hälle får sitta i baksätet och hålla igen dörren. Jag kör fram till ytterdörren och mamma kommer ut för att kolla vad felet är. Vad tror ni inte hon ? Jo, hon slänger igen dörren och den är stängd. Hur lyckades hon med det är min fråga när jag inte lyckades efter fler fler försök!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0