Torsdag 12 november 2009

Peppar peppar ta i trä...skulle jag ha sagt men icket. Har haft så problem att sova i natt har bara legat och kollat i taget för att min arm har haft disco och jag har inte kunnat sova med armen hur jag vill. Men jag antar att anledningen var att jag bara några timmar efter gick och lyfte massa vikter. När jag nu inte kunde sova av detta så fick jag reda ute några saker och inte reda ut några saker. Några av dom tankarna jag fick upp i huvudet var: Vad ska jag ha på mig på Julafton, annandagen och nyårsafton? ett mycket stort problem, hur ska jag veta det när jag inte vet vad jag ens ska ta på mig för kläder just nu? En sak jag fick tänka igenom var vad jag önskar mig i julklapp(listan kommer sen). Jag tänkte att jag borde gå och låna mig en engelsk bok på bibliotek just bara för att öva lite på min engelska. Men ett problem som jag inte har löst men måste lösa dom närmsta en och en halv timmarna är, var tusan ligger Datasalen: TOVE på HJORTEN????????





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0