Step Up..

Riktigt härligt att vara tillbaka  till träningen efter ca två veckor. I går var första tränings passet (pump). Jag var rå taggad så jag kärde järnet och det kändes när jag vaknade i morse fick mig nästan inte alls upp ur sängen. Så nu i kväll körde jag step up och det hjälper faktiskt att träna bort smärtan i kroppen. Step är så oerhört kul men jobbigt när passet var slut mådde jag illa av utmattning. Men taggar om till nästa tisdag då det är step med sallsa och bugg och en halvtimme längre..

Har även i idag tillbringat dagen på stan med Julia inte för att vi gick så mycket på stan egentligen blev mest massa prat under en måltid och en kopp kaffe men lika trevligt är det som alltid men vad ska jag göra när du drar slutet av nästa vecka och är borta i ett halv år Julia..????
Kommer sakna dig !!!!

Nu blir det att lägga mig ner och kolla in mina Tisdags program:

- Andra Avenyn
- One tree hill
- Gossip girl

Ska försöka tigga i hop lite bilder från halloween och lägga upp inom en snar framtid.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0