Söker oss bort från skellefteå

Ska strax packa i hop datorn och dra över till Lisa. Där jag, Lisa och Hälle ska börja söka nya vägar som går bort från Skellefteå. Planerna är att vi ska nu söka jobb i Norge och få komma bort här i från så fort som möjligt.
Och det känns som att jag verkligen tar exakt vad jag får för att komma bort.

Få se om det kanske blir ett tränings pass i kväll men det beror på hur lång tid detta tar först. Men bio i kväll är spikad nämligen filmen 2012, Jag är lite skepptiskt faktiskt om den filmen har från någonstans fått för mig att den är alldeles för lik världarns krig. Men jag ska helt klart ge den ett försök i kväll.

Kommentarer
Postat av: elein

Norge ftw! du måste berätta om filmen sen ;) DU! ska vi hitta på nått snart?=D

2009-11-15 @ 18:15:00
URL: http://glaase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0