Så här dags..

imorgon så sitter man i bio salongen och ser new moon!
I morse så vaknades det tidigt upp hos alex pga att jag hade ett ärende till stan klockan 10.00.
Annars hade jag nog sovit vidare eftersom vi somnade ganska sent. Sedan blev det att vi mest umgicks under dagen då vi som vanligt kommer på massa konstiga ideer. Tyvär alex men första dagen gick inge bra för mig.

Sedan samlade vi i hop några som ska fira nyårs tillsammans. Planerna var att vi skulle börja planera nyårs firandet. Det blev mycket babbel men inte så mycket om just det.

Kände mig så trött nu i kväll men när man väl ska lägga sig så har det så klart gått över... så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu starta en film kanske? åhh såg precis att det har kommit ut en ny wallander film. Har precis laddat hem den så nu blir det wallander tittande. Sov gott !


Kommentarer
Postat av: Jannicke

Heihei :)

Tjen penger på bloggen din ved å annonsere for illusion.no på siden din. Ved oppstart får du allerede da 50 kr, og pengene kommer inn så fort noen har trykket på annonsen eller kjøper klær via din link. Lettjente penger! Her er linken: http://www.illusion.no/signup-3939.html.



Kjør på, for jeg angrer ikke på at jeg ble medlem. Alltid godt med litt ekstra lommepenger i måneden ;)

2009-11-19 @ 12:16:06
URL: http://www.princessjannicke.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0