Ny vecka med nya tag

Måndag- Idag vaknades det sent som vanligt. Blev stan med Julia sedan en lång fika på Waynes sedan kom Elin förbi med. Sedan två tränings pass Pump och Yoga. Det är verkligen synd att det har blivit så svårt att få platser på pumpen nu förtiden det har tydligen blivit så populärt på aerobicsstudion alla vill verkligen träna det så det gäller att vara snabb med att boka pass vilket jag inte var denna gång men lyckades få sista dropp in platsen. Yoga däremot tycker jag inte är lika roligt det går för sakta för min del jag kör hellre träningspass där det går undan men det är iaf en mycket bra träning om man vill bli lite rörligare i musklerna så någon gång ibland får man stå ut med det. Nu har jag laddat hem den nyaste Johan Falk filmen som jag ska lägga mig och se för hur snygg är inte frank i dom filmerna grrr.


Kommentarer
Postat av: carolinee

åååå tack!! :D:D

2009-11-11 @ 02:40:43
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: ☆ Carlosa

så fin blogg du har :)

2009-11-11 @ 08:34:17
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0