God natt

Hur sjukt är det inte att när man kommer hem så möter man postbilen utanför sin dörr som lämnar morgon tidningen? Jag börjar känna nu när jag har slagit mig till ro att jag börjar bli sömnig.. Kvällen var king även fast jag inte hällde i  mig en droppe alkohol jämför med vad dom andra gjorde. Det här var min första helg på mina två vita månader jag ska inte röra en droppe fören nyårsafton. För i kväll så bevisade jag för mig själv att man kan ha lika roligt endå.
I kväll var så rolig eftersom man lad märke till så mycket saker som man egentligen inte brukar göra.
Det var king att dansa hela kvällen lång.
Det var roligt när mattan drog fram en mandarin på krogen och sedan bjöd sitt ragg.
Mattan stoppar bomull i öronen - När jag festar så börjar det skallra i öronen.
Anna vet hur man dissar någon om man inte är intreserad på ett snällt sätt, det första du ska säga är " Jag reser utomlands nästa vecka i ett halv år"  då kanske dom inte orkar sattsa så hårt ;)
- Ursäkta du knuffade till mig (okänd). (men vad tror du det här är en max kö klockan 03.00 på natten och alla är packade.)
- Hej jag är en bitch och jag är viktigast av alla här inne. (hahahahha tillåt mig att skratta)
Och hur king är det inte att man har världens bästa kompisar ni gjorde kvällen så bra.
Tack för i kväll ni vet vilka ni är!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0