Fredag den 13:e

Man vet aldrig vad som kommer hända en idag. vad kommer hända en på vägen ut till garget på vägen till träningen eller på vägen till krogen. Kommer man kanske halka och kvällens outfit är förstörd och det är bara att vända om och fara hem igen? Tur att man inte riktigt tror på den här dagen tur att jag aldrig kan komma ihåg att det har hänt något speciellt fredag den 13:e. Nu är det läge att säga peppar peppar ta i trä..

Kom för en stund sedan hem från Julia och det var jätte trevligt att vara med er alla i går king var det.
Men jag känner redan saknaden av mina två tjejer som i morgon far från Skellefteå. I kväll är det den sista kvällen med er och imorgon är det de sista hej då tills juni. Kan inte säga att jag jublar att ni far för som sagt jag saknar er redan hur mycket som hellst. I morogn kommer tårarna att visa sig eller så kommer det vara så overkligt att ni ska fara att man inte kommer att fatta det. Ni ska veta att ni kommer vara så grymt saknade av oss alla här hemma!

Snart ska jag och hälle fara till Annis och ta del av alla bilder innan hon åker så vi kan få minnas det vi ha bakom oss och det vi ska få uppleva i ett halvår igen. Sedan ska jag och hälle fara och träna sedan blir det utgång i kväll fast även chaufför i kväll igen. så hör av er om ni vill ha skjuts er helgalkisar / den före detta helgalkis, NOT! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0