bloggA?

Visst känner ni igen när ni precis ska börja blogga att man har tappat alla ord? Den händer mig här just nu.
Vet som inte rigtigt vad jag ska tala om just nu... Har iaf varit hos tandläkarn i dag. Från och med första juni eller om det var juli så måste jag börja betala för att jag fyllt 20 år valde dock att betala en liten summa i månaden.

Ni har väll inte glömt att kolla in första avsnittet av paradise hotel? Första avsnittet var ju i går och går alla dagar förutom tisdagar och fredagar och lördagar om jag har fattat det rätt. Missade ni första så finns det på tv6.se.

Är så slut idag orkar knappt göra något men ska trots det försöka ta mig igenom ett träningspass eller två sedan ska jag nog till Lisa för kvälls häng.


(Bilden är från 2007)


Kommentarer
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Har frågestund i min blogg just nu! Skulle bli jätteglad om du ville ställa en fråga. För att komma direkt till inlägget kan du klicka här: http://idabarck.blogg.se/2009/november/nu-kor-vi.html



Keep on rockin!

2009-11-16 @ 19:05:38
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0