14.48

Har precis ätit en måltid som täcker för måde frukost, lunch och middag eftersom jag har sovit förbi dom två första. Ska snart ge mig i väg till jobbet för att jobba kväll. När jag har slutat blir det väll att hänga med tjejerna och ta det lugnt.

Har precis talat med Julis. Som kan ha varit det sista telefon samtalet för om ca en kvart så lyfter planet från stockholm. Att ni nu har varit i stockholm en vecka har känts bra för det har känts som att ni ska åter vända vilken dag som hellst men icket. Men tack för att det finns datorer med email, skype, msn, facebook osv. Som minst sagt jag kommer sakna er!!!

Inte för jag glömma bion heller, new moon. Ja vad ska jag säga? Hur bra som hellst var den!  Blev dock lite sur på slutet av filmen bara för att jag ville se mer mer mer.. Men den var hur king som hellst så den måste ni se alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0