Vill sova!

Klockan börjar närma sig halv två nu och jag vill bara sova men det går bara inte
har för det första för mycket tankar i huvudet som inte går att koppla bort.
Jag har dessutom plockat fram böckerna så här dags, har nämligen samhälls prov imorogn och politik och massa skit men jag fattar inte ett dugg och det känns också så sent att börja plugga nu när hjärnan ändå inte funkar.
Jag undrar verkligen hur det här ska gå egentligen, kul att gå dit och lämna in ett blankt papper... Not!
Har precis kollat dom två senaste avsnitten av one tree hill.
Och jag ställer mig alltid frågan varför kan man inte få leva precis som i filmer det verkar alltid så lätt, alla problem eller snarare allt som är jobbigt för dom från början löser sig så snabbt till slut.
Varför kan det inte vara så i det verkliga livet?
Min hjärna kokar just nu men vet inte riktigt vad som kokar över allt känns så tomt och meningslöst just nu.
Känns som jag just nu skulle kunna räkna upp alla negativa ord som finns men vad är meningen egentligen?
Det blir ju inte precis bättre, blir inte precis heller inte bättre att jag skriver det här inlägget som verkligen alla kan läsa om dom vill. Men varför skulle ni där ute ens orka läsa det här tråkiga inlägget?
Jag skriver väll mest detta för mig själv, kunna fördriva tiden med något eller så kanske ni där ute känner precis som jag på något sätt. Har ni det perfekta livet så sitter ni ju inte heller och läser någons blogg som jag.
Men vad är det perfekta livet egentligen?
Att ha pengar, någon att älska kanske till och med ha hus familj och barn, ha det perfekta jobbet eller alla mvg som går att ha, att ni tycker om er själv så mycket att ni inte ens kan hitta en ända grej som ni skulle vilja förändra med er själv?
Nej jag vet inte faktiskt inte om det där är det perfekta livet då har man ju inget att kämpa för eller sträva efter?
Nu låter jag säkert som värdens emo och hatar allt och alla men så är det faktiskt inte är väll egentligen bara en grej som jag går och hänger upp mig på just nu så då kan man ju få förstora upp det lite i bland och tycka lite synd om sig själv.
Du som nu har läst detta hoppas du kom fram till något intresant! För nu ska jag tamme tusan sova!
Godnatttt!! puss på er! :*
P.s Tycker faktiskt om mitt liv för det mesta men man har sina dåliga dagar och i dag är det min tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0