Söndagsöndagsöndag

En lång sov morgon må jag säga att det blev för mig i dag. När klockan  var halv 3 kom mamma in och tyckte det var dags att stiga upp och det har hon nog mycket rätt i men vem vill egentligen stiga upp så tidigt när man hör hur regnet plaskar där ute. Då vill man bara stanna kvar i den varma sköna sängen.
Men iaf sedan for jag till Yeganeh för att göra pa och gissa VI HAR SKRIVIT KLART HELA PROJEKT RAPPORTEN WIIHHOO!!! :D
Det känns så ruggit skönt måste jag säga som om en sten fall lös från kroppen.

Körde precis förbi coop och tänkt en Ben & jerrys hade inte suttit fel nu.
Men när man ska prova en ny och smaken inte faller minsta rätt
så blir man inte så glad, blev endast några få skedar.

       



         


Testa inte denna, inte ett dugg god.     



Testa denna, den bästa av dom alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0