På topp

Som sagt så var det klass fest igår och det var riktigt riktigt roligt och trevligt. Jag kände mig verkligen på topp, vilket jag idag vaknade upp och var precis som den skinande solen som är ute. Mådde inte ett dugg dåligt man hoppade nästan upp ur sängen och och gjorde sig i ett med solen.
Vi var nästan på nårdanå hela kvällen till en del av folket gav sig mot kalles eftersom ryktet går att olles har börjat ta betalt för att få komma in nu för tiden.
Något som ständigt följer med mig vart jag en går är min kära mobil och som oftast poppar upp för den tycks villja ta några bilder, blir oftast inte så många men några blir det..




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0