Nu då..

Jag skulle göra mina tre upg men jag orkar inte mer jag är klar med två av dom och jag är nöjd jag brukar inte vara så här aktiv och duktig som jag har varit nu så tredje upg för vänta till i morogn, det ska trots allt in nästa vecka.

Jag börjar känna mig bättre en vad jag har gjort dom senaste veckorna trots endel motgångar, Det börjar gå upp för mig att vissa saker inte är värda att sattsa på även fast jag har bara haft de i mina tankar. Jag ser framåt i stället nu vilket känns riktigt bra. Någon som jag saknar riktigt mycket nu efter att inte ha pratat med på 6 dagar är min lilla Alexandra Miller som ligger på plajan långt långt borta nu är det dags att du kommer hem och gämför brännan med mig kvinna hihi

Nu om ett tag  när julia har varit och tränat har jag väll tänkt styra något med henne osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0