man måste jaga för att få det man vill ha!

Man brukar säga att vi kvinnor aldrig ska behöva jaga den man de vill ha, han ska jaga oss! tillvisso kan jag hålla med om detta, har svårt att se mig själv gå in i ett fungerande förhållade där jag var den som i början smörade, tofflade, stalkade, bombade med sms, ringde trots noll inkommna samtal eller "råkade" befinna mig där han var. Trots denna policy är det exakt hur jag spenderat min dag. Sprungit från affär till affär, bett butiksbiträderna kolla upp var han kan befinna sig och tillslut till tagit modet till mig att ringa efter honom. Och tillslut fann jag honom, en svart 37a på din sko i Täby!! han är den finaste jag sett (iaf på bilderna) och imorgon ska det bli han och jag! Slutsatsen jag drar av detta är att man måste jaga för att få det man vill ha, så vem vet, kanske borde man jaga män på samma sätt som skor. Men det återstår att se, har en låång kväll på krogen här i Stockholm framför mig att undersöka detta.

Se upp alla stockholmsbrats here I come! och by the way, det är julia som skriver, inte emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt !

2009-05-23 @ 03:11:40
URL: http://linseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0