Dagens Skratt!!

Skjutsade hem Y idag efter skolan och det är jag glad att jag gjorde för jag fick mig flera goda skratt av henne och hennes familj. Måste säga Y att du ska vara lycklig lottade för din familj är fan underbar.

Dagens topp två i skratt:

1. Vi var på väg mot irna för att fråga hennes mamma om lite hjäp med en skol uppgift då hennes kusin kommer gasande bakom oss med bilen, båda väjer åt var sitt håll. Han pall nitar och vi åter går till vägen och han gör samma sak igen gasar och pall nitar och vi väjer oss var sitt håll igen men det Y inte vet denna gång är att det är en blomkruka bakom henne så hon springer baklängest och vips som det är så flyger hon över den... Så här kan det se ut!! haha






2. Vi står vid min bil för att testa några cd-skivor och Y står och tjatar att att hon är piss nödig, tillslut kan inte flickan hålla sig längre så hon säger att hon måste gå och pissa då frågar jag vart hon är på väg när hon går mot deras bil, Jag uppfattade inte riktigt vad hon sa om det var kris att hon inte skulle hinna till toan som finns i deras hus 5 meter bort eller om hon inte tog sig in. Men det kanske är så där iranier gör när dom helt plötsligt renoverar toan och den står i rummet i stället. haha!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha fyyyyyyyyyyyyyyfan! jaaaaa men det var nödläge iaf kan jag lova fan;)

2009-05-12 @ 15:13:05
URL: http://yeganehrashidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0