Dag ett i sthlm

Idag har jag och julia gått på stan hela dagen och mer lär det bli i morogn.
Sedan har vi ätit middag, ja eller nu när kl är 01.00 har vi gjort det, jag skulle göra varma mackor till oss innan vi skulle fara ut men då brände jag sönder mackorna så att brandlarmet dessutom gick, haha panik blev det för vi trodde det var kopplat till brandkåren. Sedan var vi jätte sega på att göra oss klara så vi gick ut vid 22.00 tiden. Så jag Julia och jimmy gick på massa klubbar och försökte få in oss där det var 23 men det gick ändå på vissa ställen. Men en trevlig kväll blev det! Imorogn blir det shopping igen och sen blir det mer party än vad det har varit i dag:):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0