Vilken kväll

Varför får man egentligen för sig att gå hem och blogga mitt i en fest? Man kan ju inte ens läsa vad som står! Men men jag bjuder på det.
Igår kväll må jag säga att det hände mycket och hade jevulst roligt, må nog säga att det var många som spårade hur, fast på ett bra sätt i mina ögon iaf haha.
Blev också Nox och olles där det också hände roliga och lite sjuka grejer. Får heller inte glömma att jag sandra och emelie liftade hem från max till Sandra med några helt okända som vi aldrig sett förut dom kom körande från max drive in och om man bara gör en sådan dära vift med handen och skriker TAXIIII som dom gör i sex and the city så är det klart att dom stannar nog för att det kanske inte riktigt gick till så men.. Iaf nu har jag kommit hem från Sandra för några timmar sedan eftersom jag sov där och jag har även varit i lokalen och städat bort allt från i går nu åter står det bara att vila ett tag sedan ska jag och alex fara och jobba på hennes pappas födelsedagsfest på taste. Bilder från i går också..



























 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0