Vi är fortfarande på g

Vist är man trött och helt slut men det ska inte hindra en från att ha kul dom sista två veckorna tvärt om det ska bara bli roligare och roligare. Idag på skolan så var det helt sjukt kul vi bla gjorde en attack mot kaplan då det var flera klasser från balder och anderstorp då det flög vatten omkring en.
Nu sitter man och väntar på att therese ska komma sen ska vi dra i väg till mig och där sker kvällens klassfest och ikväll ska det inte sluta med att jag är hemma kl halv 9. okej jag är hemma hos mig redan  men i måndags når vi hade klass fest på nordanå så slutade jag med att jag for hem redan vid halv nio tiden för att jag mådde så illa och fick värsta paniken av hur dåligt jag mådde, ikväll väntar jag in alla andra då dom börjar hälla i sig jag kör inget eget lilla för fest och är packad vid 8 tiden och ligger och spyr Nej tack till det! Men ett ja tack till att kvällen ska vara asgrym och rolig och packad är klart man ska vara men inte illamående. Nu kommer terre nu ska vi starta kvällen och den är en så länge ung.. puss på er, ha så kul alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0