Midsommar

Nu har jag på den senaste tiden börjat vara dålig på att blogga igen, men har som sagt börjat jobba nu vilket jag har varit helt slut av. men nu har jag haft och har 3 dagars ledigt framför mig.
I Torsdags blev det lanterna vilket var riktigt kul med mycket folk och förfest i stuga på camingen.
Igår midsommar blev det som en halv klassfest, vilket var helt okej, men jag tog det lugnt och sparar mig till i dag då det är midsommartrav villket ska blir skit skoj. Har precis gjort mig färdig och ska väll börja bege sig om en liten stund.
Hoppas ni har haft en bra midsommar och hoppas vi ses på midnattstravet.




Tog dock bara två bilder denna midsommar vilket var synd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0