dess konsekvenser..

Midnattstravet i går var riktigt skojigt, och jag gillar den nya finnessen att när travet slutar så har dom öltält fram till kl 02.00 då Krutov  spelar. Men även fast man har det roligt en kväll så betyder det inte att dagen där på är lika rolig, för så här dåligt som jag har mått och mår i dag ska aldrig mer upplevas hoppas jag.






Sedan är man ju också så bra på att jämt dyka upp på vimmelbilder men hur man jämt ser ut men den  här gången är man då dock nykter... Jag och julia var i fredags i bonnstan för att fira midsommar vi var dock där kankse i en kvart eftersom det inte vár så kul och mest barnfamiljer men på den kvarten så skulle man ändå hinna åka in i en kamera som skulle läggas ut  på www.skellefteavimmel.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0