7

Klassfesten i går blev riktigt bra och jag är glad att jag fick klara upp vissa saker med i går som gör att jag mår så mycket bättre. Jag var inte undermarken när klockan var halv nio denna gång utan vi åkte senare vidare till olles vilket var hur  kul som hellt lätt den bästa kvällen då jag har varit där.
När jag vaknade i morse mådde man såklart mindre bra och det kändes dock inga vidare roligt att fara i väg till skolan, men det kändes dock inte heller kul att kliva ut genom ytterdörren i morse heller jag spanade igenom nyckelhålet för att kontrolera att jag inte skulle stöta på någon av mina grannar när jag precis kikar ut så ser jag en av mina grannar så jag håller mig tyst och kikar ut igenom fönstret  för att kolla när hon kör i väg med bilen och då är kusten klar och jag smyger mig ut för att slippa bli utskäld och känna skuld över att vi levde om för mycket så nu vågar jag knappt vista mig i huset men vad fan man tar studenten en gång i livet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0