Utgången

Blev inpuls utgång i kväll med dom som vara lediga från jobbet, blev förvånad över hur mycket folk det var ute på en onsdag kväll men det var en riktig trevlig kväll. Vi var hos Anna i ursviken först sen begav vi oss till station.
Julia Hellsten jag har ett bevis åt dig något som aldrig brukar hända mig. Ni andra som undra vad jag nu menar så är det så att varje gång jag är ute så brukar jag aldrig lägga märke till vad det spelas för låtar under kvällen men vilket julia är helt tvärtom. Man får alltid höra dagen efter, Emma kommer du i håg att dom spelade den här låten ute i går, då står man där som ett fån och tänker efter men kan inte komma ihåg en ända låt men i kväll var jag uppmärksam och det var riktigt roligt faktiskt så även fast du inte var med i kväll Julia så gick tankarna till dig.
Så kvällens låt blev denna.



Klockan är nu  fem och solen har stigit upp jag jag ligger i min säng framför tv.n och datorn och funerar egentligen inte alls på att sova riktigt än. Eftersom solen lyser rakt igenom fönstret och jag nog förmodan b ehöver dricka ca en liter vatten till annar kommer man må så otrevligt i morogn och det orkar jag bara inte med.
Men gå från dator har jag iaf funerat på och bara se lite tv istället så kommer man nog somna hur som haver eftersom det är det som behövs för att jag ska funka imorogn.
God nattt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0