Trästocksfestivalen 2009

I helgen är det ju nämligen den årliga trästocksfestivalen i skellefteå och eftersom man jobbar hela helgen så for jag och Julia dit en liten stund för att bara kolla in läget. Sedan så var det jätte kul att träffa dig Hilda som man nu nästan bara träffar varje år på trästocks. Men ska snart komma ner till gbg och hälsa på.
På den senaste tiden så känns det som om jag har träffat på massa folk som jag inte har träffat på en evigheter som undrar vad jag ska göra till hösten och då går det som upp varje gång på nytt att ja vad ska man gör? Du kan faktiskt göra vad du vill nu. Det är ju verkligen så skönt att få fara när som hellst var som hellst du kan göra det du verkligen gillar som bäst helt fantastiskt egentligen när man nästan har gått skola hela sitt liv och det har stoppat en från att göra saker iaf på senare år.
Men som sagt trästocks vi såg en artist ..kollade precis upp vad den hette och det var nämligen John ME hade bara hört en av hans låtar. Hade aldrig heller gått och lyssnat på honom om det inte var några små fåglar som viskade i mitt öra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0