Stannar du?


Sitter nu här på min bakgård och bar njuter av att värmen har kommit tillbaka.
Idag har man arbetat som vanligt men är nu ledig två dagar vilket blir jätte skönt om det här fint väder.
Har även tagit på mig lite extra jobb pass så nu kommer jag inte få sluta fören den 21 augusti, vilket egentligen barar är att tacka och ta emot för vem vet hur mycker man kommer att få jobba till hösten? Det som nu blev ett minus på att jag tog på mig extra pass är att jag inte kommer kunna fara till Norge den 18 som jag hade tänkt mig därför kommer jag att gör om min lilla plan och far måndag den 24 istället. Om det är förövrigt någon som har något jobb tips om jobben i Norge så är det bara att spotta ut dom för jag tackar och tar emot allt som kan hjälpa.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0