Sommarkväll

Nu börjar man friskna till och man börjar få orken tillbaka eller man börjar snarare klättra på väggarna när man har legat still så länge. Jag är iprincip frisk nu förutom att rösten svajar lite hit och dit men det ska nog vara bra tills i morogn. Då man jobbar 09.00-18.00 sedan är det bara att skynda sig hem och fixa till sig sedan börjar första festival kvällen för mig.
Dom andra sitter nu i något öltält och skålar medans jag är här hemma, det är nog bättre att vila uppsig så man verkligen är på topp i morgon. Såg på det dära programmet Supersize vs superskinny för nån timme sedan, vilket vidrigt program jag började må så illa, så det var bara att stänga av tvn och ta på sig träningskorna och gå ut på en härlig kvällspromenad. Egentlige var det där en smart teknik man ska spela in programmet sedan ska man starta i gång det varje dag så att man kastar sig ut och tar sig en liten promenad en gång om dagen. Det är inte direkt jobbigt när man väl är igång det är faktiskt riktigt skönt.
Det är varmt ute, man kan gå i linne, man lyssnar på musik och bara kopplar bort tankarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0