1 juli

Idag är det onsdag och festivalen i skellefteå startar igång, problemet är bara att jag är sjuk vilket är rätt jätte suuurt, men är på bättringsvägarna iaf så på fredag då ska jag också jobba och på stadsfesten vare sig jag är sjuk eller frisk för jag har inte tänkt gå miste om någon sådan här nära festival när man till och med är ledig från jobbet under helgen.
Imorgon far mamma till Norge och det innbär också att jag inte kan följa vilket jag allt annat i världen hade velat just nu!!
Men det innbär också en annan sak och det är att jag är så ensam hemma hela sommaren, men det hade ändå inte slagit Norge med Nos utan en hel längd.
En annan grej som är lite bra när man är sjuk, är att man kan ligga hela dagarna och se One tree hill utan att få dåligt samvet... och det är precis vad jag ska fortsätta med nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0