Turdagen

Känns i dag som jag har en riktig tur dag. I helgen gick mina favorit pumps sönder ungefär på mitten.
Ett väldigt konstigt ställe att gå av på. Var inne i affären för någon dag sedan för att kolla om dom fanns kvar så att jag kunde köpa ett par nya men jag kunde inte se dom..
Körde in till stan nu för att kolla om det skulle kunna göra något åt det men tänkte att det skulle dom aldrig göra eftersom det var ca 2-3 månader sedan jag köpte dom och inge kvitto hade jag.
Så jag gjorde ett kontoutdrag för att bevisa att jag hade köpt dom här i skellefteå.
Utan några problem så plockade hon fram ett bar 39:or av likadana par.
Vips så hade jag ett par nya skor av mina favoriter:):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0