Träning

I går blev det ett muskelpuls pass. Känns verkligen i kroppen i dag.
I kväll blev det pump. Då jag och Lisa triggade varandra att lägg på lite extra vikter.
Triggade mig själv ganska mycket och den envisa Emma som vägrade ge med sig kom fram i kväll.
Så skönt efteråt men mindre skönt imorogn när man kommer måsta ta sats för att komma sig upp ur sängen men jag gillar det. Nu är det bara att ligga i hårt har ca bara två veckor kvar att träna innan mitt kort går ut. Blir inge nytt tränings kort i denna stad eftersom jag har verkligen inte tänkt stanna här länge till.



Bilden är tagen på gothia 2006.
En sport jag saknar ett gäng lag kamrater jag saknar och allt kul vi upplevde tillsammans.
Svett,tårar,skratt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0