Torsdag 10 december

Nu är man mätt i magen. Har precis ätit tacos tillsammans med mamma. Idag lagade jag maten är ganska nöjd för den delen med tanken att det är en av dom få rätter jag kan laga. Är en katastrof i köket. hihi.

I natt har jag sovit 16 timmar hur skönt var inte det somnade kl 22.00 i går.
Har annars bara tagit det lugnt i dag blir snart träning.
Har även skickat ett mail till asos.com för jag har inte fått min nyårsklänning och den skulle vara här den 8/12 har panik över att det kanske har blivit något fel. Vad ska jag annars ha på mig !??

Sedan är det fullt upp hela helgen.
Imorogn är det inflyttningsfest hos Alex.
På lördag blir det luciavaka/fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0