Tisdag 15 december

Rotat fram resväskan har jag nu gjort. Har börjat packa inför norge på torsdag då jag far dit över julen ser verkligen fram emot det. Men problemet är att jag alltid packar för mycket. Lite svårt blir det ju också när man inte får packa den full för att det ska rymmas julklappr och man ska ha med sig julklappar hem.
Men kan ni tänka er att det svåraste problemet jag har just nu är vilka skor jag ska ha med mig...
Ett i-lands problem skulle jag kalla det...

Ikväll blir det sista träningspasset för sedan går det ut. Så nu i norge blir det promenader tillsammans med Gry som gäller.

Imorogn blir det en liten mini julafton då pappa kommer och vi ska äta lite julmat. Mums..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0