Telefonsamtal

För övrigt så vaknade jag av ett telefon samtal idag av en viss Linda.
Klockan var väll cirka 12.30.

E-Hallå?!!
L-Sover du?
E-Ja!!
L- Du jag ringer dig klockan 15.00!
E-Varför ska du ringa mig klockan 15.00?
L- Ja men jag gör det.
E- Jaha?
L - Ja men vi pratas och ses då!?
E- Jaha, ska vi ses idag? det var väll imorogn?
L-Ja men det är i morogn nu ju!?
E-Jaha, vad är det för dag idag?
L- Onsdag!
E-Jaha okej hmm, ja gör det.

klick!



Vem ringer en så där på morogn kvisten för att tala om för en att man ska ringa en klcokan 3?
Jo tydlign Linda, men tack Linda det var snällt då var jag ju iaf förberedd på ditt telefonsamtal.
Men det blev mycket förvirrande för mig så jag kunde inte gå tillbaka till min härliga sovstund
Men förklaringen var godkänd och acceptabel ;)


Kommentarer
Postat av: Yan

Mogonkvisten?! 12:30!! Lilla gumman... Nu måste vi snart laga din sömnklocka;) Kraaaam

2009-12-03 @ 09:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0