Måndag 21 december

Om man tex googlar på bilder tillbaka till 50, 60, 70 & 80-talet må man säga att frisyrerna har ändrats en hel del genom tiderna. Jag har börjat spåna lite vad för roligt man kan göra med håret till nyårs. Många frisyrer och håruppsättningar skulle jag aldrig kunna tänka mig och visa orkar man helt enkelt inte göra och andra känns för svåra. Man tänker hur kan den där frisyren hålla en hel kväll? Gör dom verkligen det?
När man väl står vid spegeln och ska fixa den frisyren man har skapat sig en bild av så slutar det alltid med att man tar fram plattången och gör det rakt och tråkigt, man tar fram locktången och försöker göra några lockar som vanligt och som i slutet av kvällen är helt raka. Ähh jag sätter upp håret i några klämmor så blir det nog bra... Vad ska man egentligen skapa sig för frisyr till nyårs? Det är något jag får fortsätta spåna vidare på.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0