Hatar webb fel!!!!

Har längtat efter kvällens paradise hotel avsnitt hela dagen.
Jag stressade inte hem från Alex för jag tänkte att jag har något bra när jag kommer hem jag kan se det på internet.
Men vad tror ni inte händer? Jo det är något fel!! Är det bara min dumma dator eller är det någon mer med samma problem?




" Ett fel har inträffat! Det gick inte att ansluta till stremingservern för att spela denna vidieo.
Försök igen"


Jag har försökt igen, hur många gånger som hellst men det går ju inte!! Och vad är stremingserver?????
Hjälp mig någon som fattar sig på detta!


Kommentarer
Postat av: Neha

Nä jag har inget sånt problem

2009-12-15 @ 04:01:09
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Gry

Men hvordan skal det gå med deg når du kommer hit??? Vi har vel ikke den kanalen???



Åhhh, dumme dumme meg, vi har jo internett;) Jaja, kan jeg sette den på "man blir så dum når man er gravid"kvota????

2009-12-15 @ 16:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0