Stup i golvet

Nu har jag änteligen fått komma hem från jobbet som jag nu har varit på från 07.30-18.00 det kändes som om att om jag hade måsta varit där i max en timme till så skulle jag stupa rakt i golvet.Värmen ute gör att dom där lokalerna blir så ruggigt varma såd det går helt snurr i huvudet.
Imorgon kommer min kära mor hem från Norge och det innbär att jag ska hinna städa här hemma för just nu ligger hela gareroben ut över allt och det är disk och allt möjligt som måste fixas annars kommer det inte bli glada miner men det innbär också att jag kommer har någon som ser efter en lite grann så att det slipper bli som det blir när mor inte är hemma och en sak till hemma lagad mat vill jag ha kan inte komma i håg när jag har ätit god hemmalagad mat på 5 veckor? Och så klart att man saknar sin lilla mamma med lite granna.
Nu blir det städning och sedan sova känns det som för upp ska man i morgon igen klockan 07.00 igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0