Packningen har börjat..

Eftersom jag jobbar i veckan och det är så mycket jag har att göra innan jag åker till norge så har jag redan börjat packa.
Det känns lite svårt eftersom jag inte vet hur länge jag ska vara borta och hur mycket jag ska ta med mig men har nu försökt att packa det allra viktigaste sedan utöver det så mycket som jag får med mig. För jag har verkligen tänkt stanna det är det som känns det rätta just nu. Imorgon är det endas en vecka kvar tills jag far och i morgon så kommer även Julia hem har inte träffat henne på två veckor men känns som evigheter sedan.
Det är det enda jag är orolig för när jag far att jag kommer att sakna mina allra närmaste så mycket det är nog det allra jobbigaste tanken men som sagt jag  tar en dag i taget.

Från julias 18 års fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0