Oslo nu kommer jag!

Har jag kanske fått jobb i Norge?
Jajjemen!
Sökte i söndags kväll men trodde inte att jag hade någon större chans.
Jobbet är som personlig assistent i Oslo.
Hon lät mycket intreserad och ville attt jag skulle komma på arbetsintervju
så jag fick veta mer om hur jobbet var och kolla så att vi gick i hop som personer.
Nu väntar jag bara på ett ännu ett svar om när intervjuen blir.
Kanske far jag nu till Norge den 23 augusti och inte kommer hem igen fören i maj.
Hjälp känns lite hemskt men mycket spännande. Jag längtar faktiskt riktigt mycket, och jag hoppas verkligen att jobbet blir mitt.
Så håll er tummar för mig.
xoxo

Kommentarer
Postat av: linn

vad kuuuuul utter:):):)

2009-08-03 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0